Noaptea Muzeelor - Bucuresti

Am aflat destul de tarziu de eveniment (cred ca vineri) si mi-am zis ca totusi anul asta ar trebui sa profit de ocazie.

Toata documentarea am facut-o de sambata dupa-amiaza: ce se poate vizita, in ce interval si cum poti ajunge mai usor dintr-un loc in altul.
Din nefericire, ce-mi doream eu sa vizitez nu se afla printre muzee: Arcul de Triumf. De doua ori a fost deschis, cate o data pe an, fix de 1 Decembrie, fix de ziua mea de nastere, si nu am apucat sa ajung (nu de alta dar de fiecare data cozile sunt kilometrice). Imi pun speranta ca va exista si o alta ocazie sa-l prind deschis spre vizitare.
Eh, si mult a fost pana am hotarat cu ce sa incep Noaptea Muzeelor, ca dupa...... In principiu am ales muzeele care dintr-un motiv sau altul sunt mai greu accesibile in zilele obisnuite.

Primul muzeu a fost Muzeul Militar Naţional „Regele Ferdinand I”. Poze si informatii gasiti AICIDe ceva timp il aveam pe lista DE VIZITAT, si nici nu e departe de unde locuiesc, in schimb taxa foto mi s-a parut un pic piperata....iar daca nu merg sa fac poze....eu cu ce raman?

Al doilea muzeu a fost Muzeul Naţional al Pompierilor - Foişorul de Foc. Poze si informatii AICI. De cand ma plimbam si pe langa el....nici nu stiam ca este muzeu si se poate vizita! Dar acum iata ocazia!

Pe lista mea au fost si:
  • Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa”
  • Observatorul Astronomic „Amiral Vasile Urseanu”
  • Palatul Voievodal Curtea Veche 
  • Palatul Suţu
  • Muzeul Naţional al Aviaţiei Române
dar deja de la ora 22 cozile erau kilometrice atat la Antipa cat si la Observator, asa ca am renuntat, in ideea ca le voi vizita mai bine contracost decat sa astept ore intregi stand la coada.

So, voi reveni cu poze si informatii pe masura ce le voi vizita.

18.05.2013
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...