Drumetie de-o zi: Lacul Bolboci


Recunosc ca deja pana sa ajung la Cabana Valea cu Brazi vroiam sa renunt, sa ma intreb cine m-a pus, sa ma intorc la telecabina si sa urc cu ea pana la 2000. Dar, ulterior am revenit pe drumul cel bun, si la scopul acestei drumetii.
A fost prima incercare adevarata de a urca pe munte. Mi-a omorat picioarele, pentru ca le-am solicitat la maximum, dar incepe sa devina un rau necesar, un rau tare dulce, un rau eliberator. Cred ca am inceput sa ma indragostesc de munte!

Primele “contacte” cu muntele au fost in concediile facute la munte cu cortul in Plaiul Foii (....) si Voina (august 2009). In ambele am facut drumetii prin zona, dar nu am trecut efectiv la urcus.

Program:



















































































Costuri la mijloace de transport:
Tren Regio dus-intors Bucuresti-Sinaia: 34.40 lei
Maxi taxi Sinaia (Telecabina) - Cota 1400: 10 lei
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...