Traseu de munte in Bucegi

Cand zbor cu gandul spre munte, clar ajung in Bucegi, acasa.
Nu stiu de ce nu am reusit pana acum sa explorez in totalitate aceasta zona, poate pentru ca dragostea de munte si de verde am invatat-o mai tarziu. Am invatat-o acum, cand apreciez altfel libertatea, cand realizez cu adevarat ce inseamna sa te bucuri de viata.

Zarisem acum ceva timp pe Instagram o poza plina de verde cu o cabana si o priveliste mirifica. Am aflat atunci de Cabana Malaiesti. In timp, am pus cap la cap un fel de traseu, dar nu stiu cat de realistic poate fi, in conditiile in care sunt distante pe care le parcurgi la picior, prin padure, pe munte, astfel cred ca este imposibil sa le poti lega pe toate intr-un singur traseu.
Pana acum am reusit sa bifez doar Lacul Bolboci, restul poate astepta pana cand bebelina mea va dori sa-mi fie partenera de plimbat pe munte :)

Iata ce sirag de nestemate am descoperit eu in Bucegi:

Cheile Orzei si Lacul Scropoasa
Cascada 7 Izvoare

Cheile Zanoagei


Lacul Bolboci

Padina

Manastirea Pestera Ialomitei

Cabana Omu

Cabana Malaiesti  
HARTA
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...