Traseu Transfagarasan-Sibiu-Sighisoara-Praid-Piatra Neamt

Anul acesta am profitat de mini vacanta de Sfanta Maria si am plecat in primul concediu in trei. Avand doar cateva zile la dispozitie, am vrut sa incercam sa vedem cum ne descurcam. Ei bine, am reusit sa facem fata, ne-am incarcat bateriile, am vazut locuri frumoase....dar a fost prea scurt!!!

Iata care a fost traseul si obiectivele urmarite:
- Transfagarasan, de vazut Barajul Vidraru si Balea Lac
- Porumbacu de Sus, Castelul de Lut
- Avrig - Palatul Brukenthal
- Sibiu, oras
- Sighisoara, cetate
- Sovata, statiune
- Praid, Casa cu Fluturi
- Lacu Rosu
- Cheile Bicazului
- Piatra Neamt, Curtea domneasca

In traseul initial erau adaugate si obiectivele de mai jos, dar nu am mai reusit sa le bifam:
- Albota, Pastravarie
- Biertan (intre Sibiu si Sighisoara)
- Praid Salina

In schimb am ramas foarte impresionata de drumul Sighisoara-Piatra Neamt. Sighisoara-Gheorgheni este efectiv un drum verde, peisaje linistitoare, ti-e mai mare dragul sa conduci in asa liniste.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...