Hoinareala!

Eeeeh, si uite asa imi vine cateodata......sa-mi iau gandul zburator de mana, sa ma duca unde-i place lui mai mult!

Ador sa calatoresc, sa vad locuri ce ma uimesc pur si simplu prin existenta lor, sa ma bucur de frumusetea naturii, sa vad ce nu am mai vazut pana ACUM!

Trebuie sa recunosc....ca orice Sagetator ce are sentimentul asta in sange, nu ma dau deoparte de la nimic cand vine vorba de calatorit! Nu stiu....parca am fost nascuta pe "drumuri" :) ! Din toata viata mea de pana acum, cred ca jumate am trait-o pe drumurile patriei, dar nu neaparat in sensul de plimbat de placere, ci mai degraba am fost supusa obositoarei "navetei" intre orase, intre judete. Deh, de voie de nevoie a trebuit s-o fac si p'asta. Dar, acum exista un mare DAR, si anume ca.....de acum simt eu ca a venit momentul sa ma bucur mai mult de frumusetea naturii si tot ce are ea de aratat. Asta e bucuria de care am nevoie in momentul asta.

De ce tocmai acum am pus piciorul in prag? Pai pana acum am "muncit" sa-mi gasesc locsorul ala care-mi asigura confort financiar cat sa ma descurc onorabil, iar acum, bineinteles ca dupa o perioada destul de lunga, am realizat ca trebuie sa ma mai si trezesc la VIATA. Am muncit de prea m-am afundat! Dar acum imi permit sa "ies din acesta cusca".

Am foarte multe locuri in care vreau si imi doresc sa ajung. Sunt notate pe lista in cele mai mici detalii, nu trebuiesc decat bifate!

Cu o firava experienta in blogg-arit, am ales sa impartasesc experientele mele prin creearea unui blog, nu prin postarea pozelor pe site-uri de socializare. Nu e locul lor acolo. Aici simt eu ca e locul meu de suflet.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...