Motocross - Baicoi - Prahova - 2012

Am fost!!!!A fost extraordinar. In primul rind , pentru mine a fost o maaare premiera. Si mi-am promis ca voi urmari tenace evenimentul cel putin 100 de ani. Nu mi-am imaginat, cum si cit poate face un motor(as), si nici cit curaj poti sa ai sa faci..sarituri cu motocicleta. Da, participantii au facut spectacol. Privelistea?! Extraordinara, erau infloriti copacii, mirosea iarba...N-as mai fi plecat. M-am pozitionat strategic cit mai aproape de pista, sa ii vad ..si i-am vazut in toata splendoarea si curajul lor.Pasiune, daruire, ore de antrenament, ambitie, investitii materiale, mindria si dorinta de a fi primul. Felicitari tuturor! Ne-ati daruit o duminica placuta si m-ati convins ca...motocrosul inseamna mult mai mult .Un eveniment care nu trebuie ratat!

















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...