Traseu 21-22 iulie

In week-end-ul ce tocmai s-a incheiat am preferat sa "fug" din Bucuresti, si sa-mi continui pregatirea tehnica pentru traseu - sa vad exact cum sta treaba pe teren, nu pe foaie. 
Daca tot se anuntau calduri mari, am hotarat sa ajung si la munte.
De data asta am ales insa o varianta pe care nu o experimentasem in totalitate pana acum. Astfel ca fara sa am de gand, in week-end-ul asta am strabatut 4 judete: Buzau-Covasna-Brasov-Prahova. Nu m-am gandit ca o sa fie asa solicitant, dar totusi FOARTE PLACUT. Ce-i drept nici bataia soarelui nu am simtit-o ca-n cuptorul Bucurestiului. Nu degeaba se spune ca bronzul de munte e cel mai placut :) nici nu-l simti :).

Ca un rezumat "programul artistic" a fost urmatorul, cu toate ca, bineinteles, aveam in plan mai multe :

- Vulcanii Noroiosi
- Manastirea Ciolanu
- Tabara de sculptura Magura
- Barajul Siriu
- Prejmer
- Brasov
- Cascada Urlatoarea

Ce a ramas nebifat, bineinteles ca-si are locatia aproape de casa, si de aceea am renuntat la ele ptr o viitoare vizita:
- Castelul Cantacuzino Busteni
- Curtea Domneasca Brebu
- Penitenciar Doftana
- Micul Trianon Floresti
- cateva trasee montane.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...